Sunday, November 15, 2009

Piano practice and the stomach flu/ Klavierübung und Magen-Darm Grippe

The past few weeks have been rather hectic. I've been working like crazy, and still trying to keep life under control... it's a challenge we all try to meet. I've also been practicing piano for the primary program for the past month or six weeks. The primary program is today. The only thing is that Simon and I both came down with the stomach flu yesterday and have been lying on the couch for the past over 24 hours with stomach cramps, nausea, and everything that goes with it. As a consequence, Simon and I couldn't go to church today, which means that I couldn't play piano for the primary program... I called a sister in our ward who played piano in primary for years before I did and asked her to cover for me. She was so kind and said that even if I were feeling better, but didn't want to play, I could just come and watch. What amazing people we have around us.

Die letzte paar Wochen waren ziemlich hektisch. Ich arbeite wie eine Verrückte und versuche immer noch das Leben unter Kontrolle zu halten.... es ist eine Herrausforderung, die wir alle versuchen zu herrschen. Ich übe auch seit einen Monat oder sechs Wochen Klavier für das PV-Program. Das PV-Program ist heute. Das einzige ist dass Simon und ich seit gestern eine Magen-Darm Grippe erwischt haben und liegen seit gestern auf den Couch mit Magenkrämpfe, Übelkeit, und alles was dazu gehört. Daher konnten Simon und ich nicht heute zur Kirche gehen, was bedeutet dass ich nicht für das PV-Program Klavier spielen konnte... ich habe eine Schwester aus unserer Gemeinde angerufen, wer vorher in der PV Klavier gespielt hat und habe sie darum gebeten für mich einzuspringen. Sie war so nett und sagte dass auch wenn es mir besser ginge, aber nicht gut genug zu spielen, könnte ich nur kommen und zuhören. Was für koole Leute wir um uns haben.

No comments:

Post a Comment