Friday, October 16, 2009

Six months/ Sechs Monate

So I have to write something today. Simon and I have officially been married for six months. We had a wonderful evening today. We went into town and had something to drink, but the best part about it was the time we were able to spend together and the wonderfully loving feeling between us. I think, if it's possible, I'm falling more in love with my husband everyday!

Also heute muss ich auf jeden Fall etwas schreiben. Simon und ich sind offiziel sechs Monate verheiratet. Wir hatten einen wunderbaren Abend heute. Wir sind in die Stadt gefahren und haben was getrunken, aber am besten war die Zeit die wir zusammen verbringen dürften und das wunderschön liebende Gefühl zwischen uns. Ich denke, wenn es möglich ist, verliebe ich mich in meinen Mann jeden Tag noch mehr!

No comments:

Post a Comment