Tuesday, May 8, 2012

A new calling/Eine neue Berufung

Just wanted to let everyone know that I've recently been called as the new ward primary president. This is a new kind of calling for me because I've never been part of a presidency. Never counselor, never secretary, let alone president. I have a lot of faith in this calling, however, and I have two wonderful counselors and a great secretary at my side to support me. :)

Wollte nur alle wissen lassen, dass ich letztens als die neue PV-Leiterin berufen worden bin. Diese ist eine neue Art von Berufung für mich, weil ich noch nie Teil einer Leitung war. Nie Ratgeber, nie Sekretärin, ganz zu schweigen von Leiterin. Ich habe aber viel Glauben in dieser Berufung und ich habe zwei wunderbare Ratgeber und eine großartige Sekretärin auf meiner Seite um mich zu unterstützen.

No comments:

Post a Comment